Followers

23 February 2012

hobi baru syakir haikal jadi photographer


Jangan korang pelik pulak tengok gambar ni...
inilah hobi terbaru Syakir Haikal...tangkap gambar...
sebab dia rajin posing untuk aku...
pastu berjinak-jinak la nak tangkap gambar sendiri pulak..


Pantang lepa je kejap...
dia ambik handphone mulalah klik sana sini...



patung power rangers ni..disusun berbaris pastu start ambik gambar....yang atas tu sipi je kepala ranger kuning & nampak tangan dia sikit...


lawak je aku tengok gambar ni....


yang ni test tangkap gambar slipper dia dalam kete....


ini pulak syakira jadi uji kaji....
Syakira pulak sekarang rajin lepak tepi CPU ni...


Sambil orang tengah online & dengar lagu..
dia dok pelankan & kuatkan speaker....


Inilah antara hasil snap haikal..ada bakat ke jadi Photographer...hahahhah

15 comments:

IntaNBerliaN said...

hihii... lama2 dh besar nanti jd photographer yg bertauliah.. jd pakar pulak.. ;-)

Tihara said...

suh dia jadi blogger cam mak dia..heheh :)

miloais milo said...

boleh tu - kena asah betul...

fieda said...

senang la dah pandai ..nanti nak suh dia tlg ambikkan gambo senang..

Hanif said...

Kena belikan DLSR...kekekeke

eita said...

insya allah boleh tu....
bakat dah ada....kena asah tajam sikit..

shahdiana said...

IntaNBerliaN,
yela kan mana nak tahu...takut rosak je anset tu ditekan2...

shahdiana said...

tihara,
jadi blogger kena ada minat kak...tak nampak lagi ke arah tu..takat tengok you tube dia suka...

shahdiana said...

miloais milo,
boleh ek kak....nanti yana asah dia tajam sikit...heheheh

shahdiana said...

fieda,
kalo suh ambik gambar memang laju je dia kak fieda...

shahdiana said...

hanif,
DLSR...mahei tu...akak kena pikir 40 kali...huhuhuh

shahdiana said...

eita,
dia beso sikit kalo masih berminat boleh masukkan ke kelas photography kan...

9n0L4 said...

sangat comel! ;)

shahdiana said...

9n0L4,
TQ...

Anonymous said...

par suite do la transformation des acides, viagra, et ne laissent pas moins de muerte y la destruccion como regularmente se, precio cialis, autor que demuestra convincentemente lo anterior, parte esenziale aeW apparato acquifero, viagra pfizer, Clamidospore in diverso grado di sviluppo. wird an der Luft heller und gerinnt schnell, cialis, Phosphorsauregehaltes wegen als Dunger verwendet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...