HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

14 December 2011

# MY 1ST GA

TINGGAL SEHARI LAGI

Tinggal sehari lagi SYAKIRSOFIYASYAKIRA 1ST GIVEAWAY akan melabuhkan tirai..hahah...aku pun belum habis jengah semua blog yang terlibat untuk mencari bakal-bakal pemenang...tak sangka pulak di akhir-akhir tahun ni aku tersangat lah sibuk denagn kerja pejabat..sibuk dengan Opsyen baru SBPA lagi..apa pun life must go on..aku akan cari masa yang sedikit untuk menjayakan GA aku ini...habis je GA ini aku ada upcoming GA tau...Itu sempena akhir tahun ni dan menyambut kedatangan tahun  baru 2012 ini...kepada yang belum join GA aku ni jom ramai-ramai memeriahkan suasana...:D

4 comments:

Tie HT said...

wahh meriah dengan GA gitu..nti kalo nak wat GA baru,inform eks, akk nak sponsor satu hadiah :)

miloaiskurangmanis said...

good luck pada yg join...
iols kesibukan... tak sempat nak join kekdahnya... maaf ye..

shahdiana said...

tihara,

nak...nak...jangan lupa ek

shahdiana said...

miloais milo,

:D