Followers

02 December 2011

si kecik sudah pun 8 bulan pada 30hb yang lepas...





Syakira Husna sudahpun menginjak ke 8 bulan..
hari tu demam teruk..dengan cirit birit nya..kesian sangat..minum susu kurang..makan apatah lagi...
tengok badan dia pun kurus kering..dengan hidung tersumbat..batuk & sakit tekak sampai takda suara...
sangat sedey kot tengok baby lagi jadi camni...
tapi rupa-rupanya ada tujuan..ada makna tu orang kata..
satu mak aku kata mungkin nak meringan badan..
mak mentua aku pulak selalu cakap nak membeli..
korang faham ke..nak membeli tu maksud macam 
nak dapat buat sesuatu yang baru...
Syakira rembat semua sekaligus...merangkak..
memanjat & meniti..patutlah teruk sangat anak ibu demam hari tu...sampai dah nak akhir tahun ni habis jugak la cuti rehat ibu yang wajib...hehehe...


Ini HOT spot..tempat peberet dia bertenggek la ni...
risau jatuh terhantuk kat besi buai tu..
tapi dah jadi pun sekali dua...huishhh


Kalau ikut kata mak aku..aku 9 bulan dah jalan...
walaupun tapak kaki kecil & banyak retak...
Syakira nak ikut ibu ke tu...
kenalah tunggu lepas ni apa lagi percubaan terbaru dia...
see the leg..nampak stoking comey tu..haa...
jom beli kat sini kalau berkenan ek..:D


2 comments:

Tihara said...

Alhamdulillah baby dah siaht ea :)

shahdiana said...

tihara,

haah kak..skang sibuk nak berdiri & meniti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...