Followers

23 December 2011

shoutmix tak boleh guna sudah


Shoutbox akan ditamatkan perkhidmatan...apa cadangan untuk menggantikannya ye...aku suka masuk blog orang mesti nak tinggal kata-kata sapaan kat shoutbox diorang...walau tak komen tapi diorang tau aku ada datang jengah diorang tengok update...sangat sedey bila dapat tahu nak ditamatkan perkhidmatan..kalo nak jugak kena bayar pulak..so...sad....

3 comments:

miloais milo said...

emmm.. tak de pilihan lain ke selain shoutbox tu???

Cik Rose Cute said...

Ramai yang guna cbox...

shahdiana said...

miloais milo,
yana dah ganti dengan Cbox


Cik Rose Cute,
TQ..kita dah guna pun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...