Followers

28 December 2011

KALKULATOR BERAT JISIM BADAN


Adakah korang rasa tubuh badan korang sangat kurus...gemuk @ maintain daripada sebelum kahwin sehingga dah beranak dua...berat aku naik berganda-ganda adanya...hahaha...tak dapat den nak nolong pasal nafsu aku okay je bila menyentuh bab makan-makan ni...Aku ada cara untuk korang kira berat jisim badan korang..klik je banner kat atas tu  & lihatla hasilnya..




Adakah kurus macam ini...



Ataupun comel macam ini...


Lepas dah tahu tu pakat-pakat la kita cari jalan macam mana nak kuruskan apa yang patut...cara yang disyorkan dekat sini pun okay jugak...Cuba korang try..aku baru nak mula ni

1 comment:

AmirahHafizi said...

salam..
kak nk tnye mcm mana nk dpt kn code jisim kalkulatur 2 ye??coz ingt nk share jgk kt blog kte..da try cri tp xjmpe...nk sgt...=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...