HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

21 December 2011

# GA KEDUA

masanya sudah pun tiba

Inilah masa yang ditunggu - tunggu..masa untuk mengumumkan pemenang Syakirsofiyasyakira 1st Giveaway...Aku telah pun membuat undian melalui Random.Org dan senarai pemenang adalah seperti berikut...

Tempat Pertama






Tempat Kedua






Tempat Ketiga





Tempat Keempat






Tempat Kelima



Tahniah kepada yang bertuah itu..sila emailkan nama, no phone & address korang sebelum hujung minggu ini ye untuk aku poskan hadiah korang...aku hanya publish keputusan ini disini..silalah korang rajin menjenguk..terima kasih pada yang sudi melibatkan diri dengan GA aku ini...Jemput korang beramai-ramai untuk memeriahkan GA kedua aku yang sedang berlangsung..hadiah menarik menanti korang yang menang...


8 comments:

miloaiskurangmanis said...

tahniah pada yg menang ye...

shahdiana said...

miloais milo,
iye..

Azlina said...

tahniah pd yg menang

Tie HT said...

tahniah semua.. :)

ummi_norseha said...

ala no28 bkn 38...
TAHNIAH PD PEMENANG

Unknown said...

thniah kpd sume yg mng..

Mama Ishazah said...

salam..diana maaf..mama salah seorg pemenang no.17..mama dh lama x jenguk blog krn sedang berkursus..mama hantar detail di sini blh yer..
Nama: liana bt abu samah
add: No. 5 Jln SP 5B
Tmn Sri Puchong
47100 Puchong, Sel
hp: 013-3631156
maaf sekali lagi..

fieda said...

alamak...sayalah pemilik no 4 itu...huhu..sayangnya takder rezeki..takpe la..maaf ye bkn ape line lembab susah betul nk bw pastu plk dashboard plk selalu zero...