Followers

27 November 2012

pengumuman sekali lagi




Hadiah saya sedang bungkus tapi ada beberapa nama lagi yang belum bagi address...mungkin diorang tak perasan kot...jadi saya publishkan disini lagi untuk korang email address dekat saya ye... di shahdiana02@yahoo.com




nama yang saya garis tu dah ada alamatnya ye...yang belum bergaris tu silalah email...hadiah biasa je cuma sebagai tanda penghargaan untuk korang semua...


10 comments:

IntaNBerliaN said...

cepat2 bagi alamt kat yana ;-)

IntaNBerliaN said...

cepat2 bagi alamt kat yana ;-)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

hihi.. :) dah bg :)

Hanif Idrus said...

Kak selalu kasi hadiah....hehehehe
Semoga murah rezeki!!

eita said...

rugi tak bagi alamt tu...

takpe..janji kita ikhlas..

shidaR said...

hehee..shida baru prasan baru mula BW huhuhu^^

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

9n0L4 said...

yeayyyyyy. dpt hadiah lagi. yeay yeay. hihi.

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

fieda said...

nasib yana dh ada adress kak fieda..kak fieda pun tak perasan entry ni..mekasih ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...