Followers

22 November 2012

minyak kapak punya angkara






Tengoklah gambar syakira husna sedang menangis ni...ada sebab dia nangis ni...sebab matanya kena minyak cap kapak...itulah budak nakal sangat kan....




Kesian syakira...sibuk nak main minyak cap kapak tu...budak ini memang pandai bukak botol tau...apalagi dia bukak botol minyak & tuang kat tangan...pastu agaknya masuk mata sebab dia sapu kat mata la tu....saya sedar pun dengar dah menjerit...apalagi saya ambik wipes baby & lap mata & tangan dia...bagi minum air kosong banyak-banyak...risau jugak tapi buat pengajaran...Syakira ni memang suka sangat dengan minyak kapak tau...kalo saya pakai mesti dia pun suruh sapu sikit kat hidung dia...mungkin dia suka bau minyak tu kot....nangis dia lagi kuat bila saya sempat ambik kamera untuk tangkap gambar dia...tu yang dia bengang tu...hehehe...anak nakal ibu pun tumpang sikit....huhuhuh....



inilah minyak yang menyebabkan anak ibu tu menangis... :D


16 comments:

shidaR said...

sian dia..ank mak ni ngiss hehee :D

shahdiana said...

shidaR,
nangis sendiri yang buat...huhuh

9n0L4 said...

hihi. ade jugak anak buah yg cmni. org sibuk bedak, die pun nak. :)

hnahdy said...

haa. mandikan terus..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

sama nakal ngan kakak seri ni..
hihih..sian syakira.. lenkali jgn maen minyak cap kapak tau..podih kene mate.. huhuh.. :(

Tihara said...

as salam

dah jadi iklan minyak cap kapak syakira ni..hehe

akak kalo selsema mesti nak minyak ni..in shaa Allah mujarab

shahdiana said...

9n0L4,
ha...kalo bab bedak si sofiya la...dia yang suka bedak...tapi syakira pun boleh tahan jugak....

shahdiana said...

hnahdy,
sebab baru mandi tu yang main lap-lap je tu...kalo tak memang mandi laa jawabnya...hahhaha

shahdiana said...

cma shlema,
budak-budak ada je aktivitinya kan...bukan tahu akibatnya....

shahdiana said...

tihara,
macam iklan ek...tapi buat orang takut pulak pasal model iklan dok nangis

Hanif Idrus said...

Alah keciannya...
Budak2 kakak.....semua nak cuba...hihihihi

IntaNBerliaN said...

ololooo siannya... mesti pedih mata kan..

eita said...

time sakit pala sedap guna minyak ni..

jangan nakal2 lagi ye husna

kinara kinatara said...

alah..sian dye..kina penah rase.rase berangin dye 2..x tahan kat mata..huhu

9n0L4 said...

hihi. tu belum masuk toner lagi kan. siap amek kapas bagai. :)

fieda said...

cian dia ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...