Followers

06 November 2012

aktiviti weekend lepas



Hari ni barulah sempat nak tengok blog kesayangan ni & BW kawan-kawan...sebabnya minggu lepas Sabtu & Ahad sibuk dengan Majlis Mini Konvokesyen Syakir Haikal...so Sabtu tu sibuk preparation beli baju, seluar & kasut...hari ahad sekerat hari dengan majlis konvonya & petang semua melepek....penat....sampaikan ada member pejabat buat kenduri kesyukuran pun tak dapat menghadirkan diri...semalam pulak sibuk dengan majlis meraikan orang bersara dekat pejabat...kiranya saya menjadi salah seorang urusetia...jadinya pagi ni baru ada masa telek blog kejap....jap lagi nak kena buat keje pulak.... :D

kemudian nanti saya cerita lagi ye...

8 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

huhu....bz nye...xpe pelan2..
selamat menjalaskan tugas ('',)

wan nurul hezrina said...

banyaknyer keja..buat perlahan2 kay nnt mengah pulak=)

shahdiana said...

Cm shlem,
sorila kalo tak betoi ejaan nick name nya...
tugas telah pun selamar dijalankan....tq

shahdiana said...

wan nurul hezrina,
haah memang rasa nak mengah..penat...huhuhu

9n0L4 said...

mane gmbr konvo nyeeeee. mesti comel. :)

fieda said...

minggu yg bz kan..

izan mama mia said...

bz nyer

TiranaAduka said...

pergh..sama je cam tirana aduka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...