Followers

22 March 2012

SEGMEN: SUAIKENAL / TAARUF / ICE-BREAKING


Hati tertarik untuk join segmen seorang teman blogger ni..baru tak baru jugak kenal tapi dah rasa sangat mesra....

SEGMEN: SUAIKENAL / TAARUF / ICE-BREAKING
oleh blog TENTANG KITA

Nama penuh : HAMDIANA 
D.O.B & P.O.B : 27 FEBRUARY @ EYPOH
Sekolah Rendah : SEKOLAH KEBANGSAAN JELAPANG
Sekolah Menengah : SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN 
RAJA PEREMPUAN IPOH ( RPS )
Kolej/Universiti : CITI COLLEGE / UPM
Kerjaya : PEMBANTU TADBIR


nak TAG & kenal dengan RAPUNZEL CIKILOLO

13 comments:

fieda said...

selamat berkenalan yana...hehehe

9n0L4 said...

mekacihhhh yana sbb sudi join segmen ni. unik betul name die, hamdiana. baru 1st time dgr. ;)

Tihara said...

yey yana joing jgak :)

Hanif said...

Selamat berkenalan..kekeke

shahdiana said...

fieda,
salam kenal kak fieda

shahdiana said...

9n0L4,
unik ek nama..makacih...

shahdiana said...

tihara,
suka tau kalo dapat kenal kawan-kawan sporting ni

shahdiana said...

hanif,
salam kenal-keeenaal hanif...

eLLa n aLia said...

bestnye segmen ni..

Ujie said...

alamak..ni kalau join terbongkar identiti sebenar..^__^

Tihara said...

salam yana,

yana ape kabar..dah sihat ke dari demam..rindu kat yana, lama tak tulis entry..tukang buat segmen, si jaa ni pun dah menyepi je tuu..harap yana okeh :)

9n0L4 said...

hehe. kak tiha mencari cari nmpaknye. ;)

icumm said...

Dari segmen yg sama..bru ada masa BW..
Datanglah jenguk2 blog icumm ^^
Tak bagi link segmen ni..sori ye..hehe

http://icumm-icum.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...