Followers

12 March 2012

pagi isnin

Selamat pagi & good morning...ada ke sesapa yang mengalami monday blues hari ini...pagi tadi ada jugak rasa macam cuak tapi digagahkan diri untuk bangun & bersiap untuk meneruskan kerja di pagi isnin ini...minggu lepas sangat sibuk...dengan kena pergi HRMIS nya..dengan kerja pejabat plus anak-anak lagi...hohohoh..so pepagi ni masuk office dengan niat nak bekerja dengan bersungguh-sungguh...ayat macam poyo jek...selamat bekerja...:D


8 comments:

Tihara said...

haah, selamat bekerja dgn sesungguhnya..chaiyokk yana :)

Rapunzel Cikilolo said...

aku kerja dengan malasnye. hahaha!

shahdiana said...

tihara,
TQ..TQ...tapi petang ni ada mesyuarat perkep pulok...

shahdiana said...

rapunzel cikilolo,
hiks...janganler malas...

IntaNBerliaN said...

biasalh kan.. dulu sy time keje pun mesti ada rs mls bila ari isnin..hihii

p/s : alamat dah dpt dah.. :-)

9n0L4 said...

kalau pantai timur, sunday blues. hee.

shahdiana said...

IntaNBerliaN,
tula kan...pape pun kena gigih menambah pendapatan jugaks....

shahdiana said...

9n0L4,
sunday blues pun layan jek...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...