Followers

13 March 2012

clover leave


Clover leave

biasanya daun clover ni ada 3 daun saja...
tapi kalo korang cukup bertuah boley jumpa yang ada 4 daun...

mengikut kepercayaan  yang ada 
4 daun ni ada luck tau...

 daun pertama untuk kepercayaan
daun kedua untuk harapan
daun ketiga untuk cinta & sayang
daun terakhir untuk tuah


jom baca lebih lanjut tentang CLOVER LEAVE
manalah tahu kot terjumpa lepas ni...


boley jugak dibuat keychain untuk luck...



16 comments:

mama tim said...

macam daun pegaga pon ada kan yana..huhu..

jemput singgah ke blog terbaru suami

http://www.pelaburemasperak.com

IntaNBerliaN said...

xpnh tgk pulak daun ni..

mummy_ayu said...

selalu tgk gambar jer..lum pernah jumpa live lagi daun nie..

Hanif said...

Kalau jumpa pun belum tentu kenall..hahahaha

9n0L4 said...

wahhhhhhh. cntik daun ni. teringat cite korea tajuk LIMIT ade jugak daun ni. ;)

fieda said...

wah...cantiknya daun ni..tak pernah jumpe pun..

Tihara said...

tapi takleh percaya kan..cuma daunnya cantik..suka,menarik sangat yana :)

shahdiana said...

mama tim,
yekan...insyAllah nanti jengah ke sana

shahdiana said...

IntaNBerliaN,
tengok kat sini..hikhik

shahdiana said...

mummy ayu,
yana pun tengok gambar je..tapi macam dekat keychain tu adlah tengok..yang ori tak pasti..ada kat malaysia ke daun ni..hahaha...kena gugel ni

shahdiana said...

hanif,
kalo sepintas lalu..kira lalu jela..kalo ada sign board mungkin tengok lama-lama kan...

shahdiana said...

9noL4,
ntah-ntah kat korea banyak kot...jauhnya....

shahdiana said...

fieda,
cantik kan...yana bagi satu pada kat kak fieda....

shahdiana said...

ala..itukan kepercayaan ....daunnya cantik..yang penting hati...apa-apa pun pada hati & iman...

Scarlett O'Hara said...

Cantiklah dah jadi keychain.
p/s: beg duit felt tu RM10 je.Nak tempah 1 pun takpe.Email ke scarlett_j1@yahoo.com

tunz said...

wah..cantik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...