Followers

06 March 2012

air mangkuk tandas



korang faham & boleh terjemahkan tak maksud kat atas ni..aku cuma faham part jangan buang tisu dalam mangkuk tandas tu je..tapi yang ayat seterusnya tu tak faham..jenuh memikiokan...tak dapat jugak jawapan...air lebihan mana yang nak kena guna ni....untuk mengelakkan salah faham..aku memang suka pikir yang salah faham jek..heheheh...

9 comments:

AkmaFaizal said...

hahaha..apa2 pun jom terjah keputusan ga saye
http://www.akmarwati.com/2012/03/keputusan-giveaway-dari-akmarwaticom.html

fieda said...

ooo..maksud dia tu guna air byk sikit la pas lepas hajat tu...jirus byk2 barulah hajat2 yg dh terlepas tu pegi dgn selamatnya tanpa ada yg tertinggal..hahahaha...

Tihara said...

dia tk bg buang tisu pastu dia suruh guna air taik..keh3..uwekk..ape ni yana??..ade2 je yana ni :D

Tihara said...

haah, betul jugak cakap fieda tu, dia nak maksudkan guna air lebih masa nak flush tu kut..akk ni suka pikio yang dahsyat2 jek..wakaka :D

Rapunzel Cikilolo said...

kalau nak buang tisu buang dalam jamban, baek guna air taik la. tu perli namanye. hahaha

shahdiana said...

akmafaizal,
jap lagi kita kasi terjah..

shahdiana said...

fieda,
tihara,
cikilolo rapunzel,
yana snap gambar ni dekat satu office ni...tak faham la maksudnya ke yang buat tu orang yang tak fasih bahasa melayu ke..ntahla tapi rasa pemikiran yana ni macam kak tihara pikir...biar betoi kot nak jimat air takkan nak guna air lebihan flush tu...uwekkk..tak kuasa i...

9n0L4 said...

haha. yana yana. ke situ pulakkk. kasi air lebih la utk jirussss hilangkan kotoran. ;)

IntaNBerliaN said...

hihii pun xberapa nak paham..hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...