HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

31 December 2009

//// good bye 2009 /////

salam kepada semua...


malam ni malam last untuk tahun 2009..
aku sure entry terbaru setiap blogger yang ada mesti pasal berakhirnya 2009 @ azam tahun baru korang...
aku pun nak story jugak tau kita share jelah..buat pedoman bersama...1st kita ceta pasal countdown malam ni..korang countdown kat ner???kat rumah or pegi lepah dataran..aku kat rumah jek..masa bujang dulu selalulah pegi lepak dataran..masa hangat bercinta tapi skang spend masa kat rumah jek..silap2 sebelum midnite aku dah tidur...hihihihi.....
pape pun aku nasihatkan korang countdown jek jangan sesekali terlibat dengan perkara2 negatif pada malam yang begitu bermakna ni...yelah bermulanya tahun baru kan..bukan lama lagi pun..beberapa jam lagi jek....


/// HEPI NEW YEAR 2010 FOR ALL OF U ///





No comments: