Followers

24 July 2012

belanja makan kfc sempena bezday



Alahai malunya dia...budak sorang ni memang susah betoi nak snap gambar dia...kadang-kadang geram je dibuatnya...ni masa dekat kfc minggu lepas masa sambut bezday Syakir Haikal & Sofiya Hasya...




Budak ini memang suka bergambar...
macam-macam pose ada...




Sofiya pulak tak nak bergambar..apa taknya dia bagi tumpah segelas milo ais kat situ...abis lah baju & seluar dia...tu yang sentap tak nak bergambar tu...



Si kecik Syakira Husna yang susah nak bergambar...
teka dia tengah buat apa tu...hahahaha

11 comments:

Mooniqueen said...

Happy Nya dia....

9n0L4 said...

pandai korek hidung ehhhhhhh. adela yg rase tak selesa tu kot. ;)

Hilmirda Daud said...

klu budak kecik korek hidung pun nampak comel, cer org besar...

shahdiana said...

monniqueen,
budak-budak hepi je idup diorang kan...

shahdiana said...

9n0L4,
tak selesa pun sama tapi memanh gitu gayanya..bila kena marah or sentap sikit mesti korek idung...hahahaha

shahdiana said...

hilmirda daud,
kalo orang besar meluat & geli kot...hahahhaha

IntaNBerliaN said...

seronok tgk ank2 kan.. :-)

fieda said...

macam2 gelagat anak2 kan..

9n0L4 said...

hehe. kirenye stail die sentap la ni. kiut sgt. ;)

Anonymous said...

Hі, i think that i noticed you visіted mу wеb
site so i gοt herе to rеturn the
choоsе?.I am trying to find issuеs
to improve my site!I suppose its good enough to uѕe
a few of your ideаs!!

Feel free to visit my web page payday loans
My webpage > payday loans

Anonymous said...

Εverythіng is very open with a νеry
clear exрlanаtion of the isѕues. It ωas truly infoгmative.

Your ωebsitе is νегy useful. Thanκs
for sharіng!

Mу site - instant payday loans

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...