Followers

12 June 2012

~ Manusia Biasa ~





Masih ku ingat selalu
Saat kau berjanji padaku
Takkan pernah ada cinta yang lainnya
Terasa begitu indah
Tapi semua berbeda
Saat kau kenali dirinya
Sadarkah dirimu diriku terluka
Saat kau sebut namanya
Aku memang manusia biasa
Yang tak sempurna dan kadang salah
Namun di hatiku hanya satu
Cinta untukmu luar biasa

Andaikan saja kau tahu
Aku takkan mudah berubah
Aku kan bertahan selalu bertahan
Sampai waktu memanggilku
Aku memang manusia biasa
Yang tak sempurna dan kadang salah
Namun di hatiku hanya satu
Cinta untukmu luar biasa
Kemanakah dirimu yang dulu cinta aku
Dimanakah dirimu yang selalu merindukanku
Aku memang manusia biasa
Yang tak sempurna dan kadang salah
Namun di hatiku hanya satu
Cinta untukmu luar biasa [2x]
Namun di hatiku hanya satu
Cinta untukmu luar biasa
Cinta untukmu luar biasa



jatuh cinta dengan lagu ni sebab liriknya sangat nererti buat saya




6 comments:

Tihara said...

sedap jugak lirik dia :)

shahdiana said...

lirik je kak...lagu dia sangat bermakna buat yana

IntaNBerliaN said...

xpnh dgr lagu ni..

9n0L4 said...

puitis benor liriknye. byk mkne. :)

shahdiana said...

intanberlian,
tak pernah dengar tu yang kita sharekan kat sini....sekali sekala layan lagu jiwang sikit ni okay tau...heheheh

shahdiana said...

9n0L4,
memang puitis pun...banyak makna tu...hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...