Followers

30 May 2012

hepi wednesday...

Selamat Pagi Rabu...pagi ni hujan & sejuk sangat kat Ipoh...kalo kat rumah ni mesti dok berlengkor lagi...hahaha...tapi dah kerja kenalah teruskan....korang dah breakfast....saya baru lepas makan nasi goreng & nescafe 'o' ais...sejuk-sejuk pun nak minum ais jugak...hehehhe :D

5 comments:

kakcik said...

Kat pejabat kakcik ni pun sejuk sangat, tapi takmpasti sama ada di luar itu hujan atau tidak. :)

Tihara said...

hooh sama la yana..kat pahang pun mendung dari smlm...pose pun tk lah mencabo sangta..kih3..ade plok gitu yek.. :)

miloais milo said...

kat KL jugak hujan pagi ni...

miloais milo said...

kat KL jugak hujan pagi ni...

9n0L4 said...

kat tranung ni panas pulak arini. mandi bape kali ntah. hehe. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...