Followers

10 May 2012

bila sofiya hasya berposing




masa ni lepas basuh rambut Sofiya Hasya...
siap letak conditioner lagi...
bagi lembut aja rambut dia....


Lepas tu balut dengan tuala...
biasa dia tak suka balut-balut macam ni...
tapi saya paksa dia..hahaha....
siap suruh pose untuk ambil gambar....



Senyuman yang terpaksa...


maut tak pose ni...:D




Termenung jauh.....


Nur Syakira Husna....hahah...
tersilap...ramai sangat anak...

Nur Sofiya Hasya....


16 comments:

Ummi Iman said...

salam. Cantiknya posing.. jemput join GA ya..

fieda said...

amboi ...anak dara yana ni mcm ada bakat jer jadi model..hehehe

hai yana sihat ker..?yana bz ye jarang update blog..

9n0L4 said...

haha. amboihhhhh posing. sekali update, yg hot² ajeeeee.

Saya Disini said...

amboi

Tihara said...

syakira husna yg kecik kan..hehe ramai..murah rezeki :)

Tihara said...

syakira husna yg tecit kan....hehe ramai...murah rezeki :)

Masya said...

hamboii anak dara ni.. bukan main lagi dia possing...

IntaNBerliaN said...

comel.. bkn main lg bergaya.. hihi

shahdiana said...

ummi iman,
hahah...dah ibunya paksa dia posing....

shahdiana said...

fieda,
yang ni memang kuat bergaya sikit kak fieda...
yana tak stabil skang...kejap boley online kejap tak....

shahdiana said...

9n0L4,
banyak ceta nak updated tapi kemalasaaaaannnnnn sikit

shahdiana said...

saya disini,
hehe...amboi...amboi...

shahdiana said...

tihara,
ye yang tu yang bongsu setakat inilah....hahahha

shahdiana said...

masya,
mula-mula dia malu-malu lepas tu dia yang sakan posing...

shahdiana said...

intanberlian...
TQ...ada macam ibunya tak...

9n0L4 said...

huhu. tak dapek den nk nnolong lah kalau dah malas. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...