HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

13 November 2009

dah tahu....

Tahu tak apa masalah sebenar aku..aku baru terpikir..masalahnya..

1. aku takda fan..( bukan kipas ) tapi takda sapa pun nak baca entry yang aku merepek2 ni apatah lagi yang nak follow..kesian aku...huhuhuhu....
2. aku takda laptop yang menyebabkan aku lambat dan teramat lah susah nak mengupdated..nak pegi cc kena tengok time sesuai maklumlah aku ni ada 2 anak..takleh nak berlagak bujeng...hakhakhak...
3.aku amat tak reti nak letak tajuk untuk setiap entry aku jadi nya kalu satu hari nanti ada sesapa terbaca yang entry and jalan ceta yang agak pening harap maklum.....
4. ada ke lagi sebab keempat....ha...aku teringin nak jadik macam bllog2 lain tu..tapi takda sapa nak bagi tunjuk ajar..aku penah minta dari seseorang tapi dia mungkin  terlalu bz untuk aku yang sapa2  ntah ni..macam mana tak sedih...sobsob....

itu je dulu..sibuk nak lap air mata ni... :(

1 comment:

initrahartini said...

yana..even im not married but still busy like hell..haha..tu smpi skrg single mingle kot..aku tak sempat nak tunjuk ajar ko..memandangkan 3months pc adalah rusak...so, now aku leh ajar ko...tp ok pe blog ko..aku pon godek2 sndiri..um, fans will come later..as long as ko gajin lepak blog dorang n dorang akan lepak kat blog ko balik :)