HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

05 November 2009

# keluarga

< breakfast >



                    ini adalah entry hari ahad yang lalu..mungkin dah agak lama tapi tahu je lar kesukaran aku mencari internet menyebabkan aku lambat updated ni..mana tau klu blog aku dah pemes nanti banyak dapat duit poket bolehla aku beli laptop siri kan tak???


ini nasi goreng ayam..zila yang order...





berselera jek dia makan..dia tak tahu aku snap gambar sebab dia dah warning 
jangan gatal amik gambar...
aku cuma nak abadikan kenangan dalam blog ni..
sok2 bila cucucicit tengok ada jugak sejarahnya kan??/
banyak btoi kan aku kan?????hiks...






ini mee bandung..aku ngan mak makan..tapi takde gambar sebab dah beria makan baru teringatkan gambar...kira nak cakap di pagi ahad tu kami memang lapar gila lah...






ini pulak air2 yang diminum..ORANGE JUICE,NESCAFE O AIS and LAICI.....





ini anakanda beta lah...cik SOFIYA HASYA...











ini pulak putera beta...SYAKIR HAIKAL....


tempat : belakang billion shoping centre silibin...

No comments: