Followers

18 November 2009

sejuk dan dingin....

semenjak dua menjak ni hari-hari hujan turun..kadang2 nak pegi keje pun malas tapi kena gigihkan jugak..dah itu sumber rezekinya..hari ini aku kemas meja and laci aku..sebab dah tak berupdated sangat..aku rasa sket lagi kalau aku dengar bunyik anak kucing mungkin datangnya dari laci aku..hehehe..oleh sebab tak nak perkara macam tu berlaku kena gigih la hari ini...da siap kemas cantik2 aku terpaksa la ceta sket kat sini..ini kan personal diari aku..nanti bila dah lama baca balik kan dah jadi sejarah..jangan memain aku pun banyak sejarah..hikhik...

okaylah..nanti sambung lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...