Followers

05 September 2012

segmen link blogshop



Kali ni nak join Segmen kak Tihara daripada Herba Tihara.... segmen ni bersempena dengan link Blogshop ini... http://crochetlurve.blogspot.com/ saya dah banyak kali juga membeli belah dekat blogshop ni & join GA/Segmen... ini antara entry yang sempat saya lakarkan dekat sini...



semua orang boleh join segmen sempoy ni..letak link blogshop 
http://crochetlurve.blogspot.com/ dekat bloglist korang.. tarikh tutup akan diumumkan pada bila-bila masa saja




8 comments:

izan mama mia said...

gd luck

shahdiana said...

izan mama mia,
TQ dear...

Tihara said...

mekasih yana, nanti drop link entry kat blog akak k..good luck :)

IntaNBerliaN said...

sy dh lama sgt x bersegmen...

Si Matatajam said...

Dari segmen yg sama..M follow sini yek..keep in touch

Hanif Idrus said...

Good luck kak!!!!!!!!!!!!!!

fieda said...

good luck yana...

nak tanya yana ker yg bagi kad raya dan duit raya yg kak fieda duk cari2 tu..sbb ina kata tu mcm yana yg kasi..hihi...

Nor Salmi said...

good luck..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...