Followers

10 September 2012

husna dengan pinggan mangkuknya




Inilah gelagat anak dara kecik ni....
sakan dia memunggah pinggan mangkuk...
















Habis satu-satu dia bawa keluar daripada beseb tu...
geram je tengok...















Dah besar nanti jangan malas tolong ibu kat dapur ye... :D

8 comments:

IntaNBerliaN said...

hihiii 2 x 5 je dgn alisha.. dulu ms kecik pun g2 gak cuma skrg ni dah kurg sbb dia dah lbh kpd nak main mask2 plak.. hihi

Zie said...

rajinnya dia menolong kemaskan.. hehehe

shahdiana said...

intanberlian,
budak time besar tu memang macam-macam ragam kita nak gelak kan...

shahdiana said...

zie,
hahaha...tolong kemas amendanya...tolong munggah lagi ada...

Si Matatajam said...

Nanti besaq mesti rajin anak dara ni hi hi,,,

shahdiana said...

si matatajam,
amin....tq auntie

fieda said...

seronok budak2 tecik kalau dapat berkemas gini..

9n0L4 said...

ehhhh. mcm ade pinggan kace tu. hee. abis laaa. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...