Followers

19 January 2012

TOP COMMENTOR WIDGET

Dah berpuluh kali aku try buat mendalah ini untuk mengetahui siapakah yang rajin menjengah blog ku yang tidddak seberapanya ini...tapi tak penah menjadi...siap Gugel tu...mungkin jugak tak btoi caranya kot...tiba-tiba semalam tengok Hanif ada buat Tutorial untuk Top Commentor ini....so aku pun dengan exitednya nak try...dan malam ini...jeng..jeng...jeng...perasan tak kat sebelah kanan sidebar aku dah keluar nama-nama pengomen Terhebat blog aku...heheheh...suka...suka....tengkiu to Hanif...kalo korang nak buat klik sini...sangat mudah tak sampai 5 minit...series......Jom try...:D

9 comments:

fieda said...
This comment has been removed by the author.
fieda said...

oh nama saya terrsenarai rupanya..dah ada widget ni sng kan dapat tau sape yg rajin menerjah blog kita

shahdiana said...

FIEDA,
yup...manalah tau kot nanti boleh kasi gift sekali kan..:D

Tihara said...

yey yey akak ada..cam bidak kecik je kan :)

fieda said...

tihara top commenter no 1.....hehehe

Masya said...

saya pun nak buat jugaklah.. boleh tau kan sapa rajin komen... salam kenal, datang dr blog herba tihara singgah kesini.....

shahdiana said...

tihara,
cam budak pun takpe janji hepi

shahdiana said...

fieda,
kak tihara no 1...fieda pulak no 2...tengkiu guys...

shahdiana said...

masya,
salam kenal...rajin-rajinla jenguk kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...