HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

28 January 2012

# pizza

domino's table calendar

Ini cerita yang agak lama tapi masih dalam tahun ini...kira baru jugak kot...cumanya masa sangat cemburu dengan aku..entah kenapa entah...:D...Malam minggu yang lepas kami semua masing-masing lapar & sangat malas untuk masak @ keluar pergi beli makan...Aku pun dengan rajinnya order Domino's Pizza online....





Ala-ala Hawaian Chicken



Chicken crunchies

Kalo order online boleh dapat diskaun & free coupon tau...masa 1st dulu diorang cari alamat tak jumpa dapat pulak coupon pizza free pasal lebih 30 minit....Pizza Hut @ McD jauh dari rumah aku...yang ini je yang dekat so...layan jela...sedap kot.....Nak jadi cerita masa rider tu hantar bila aku bawak masuk dapat pulak table calendar ini...


siap ada coupun diskaun tiap-tiap bulan


Aku pun masih tak ada table calendar untuk menghiasi meja kat office...kira-kira pucuk dicita ulam menddatang la ni....TQ Domino's....


4 comments:

fieda said...

sedap2...mmg domino sedap dari pizza hut..

Tie HT said...

best nye..akk tk penah try lg piza ni
:)

shahdiana said...

fieda,
janji pizza jugak...hahha

shahdiana said...

tihara,
kena try tu akak