HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

02 January 2012

# lagu

Seventeen - Untuk Mencintaimu


Tadi jalan-jalan ke blog sorang rakan bloggers ni..
http://putraamirulgafimmers.blogspot.com/
lagu background dia sangat menyentuh rasa hati aku..aku pun gugel & inilah hasilnya...jom korang hayati...




apa yang harus aku lakukan
untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu

apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku

chorus

karena aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan takkan berhenti mencintaimu

ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu






2 comments:

Tie HT said...

wahh yana..mmg sedap pun :)

fieda said...

best gak layan tgh mlm2 bute ni..