Followers

31 January 2012

budak busuk



Pagi ini nak cerita pasal budak busuk ni...
semalam cukup 10 bulan umurnya...
Dah berdiri dengan tegap & sangat pandai memunggah..
Baru lepas-lepas tangan tapi agak malas sikit....
dok keje buat muka busuk tu je....


Si kakak suka berdengki dengan adik ni..
bila kita leka je & dia geram je tengok budak sorang ni 
siaplah .....mesti kena si kecik ni....





Asal nak ambik gambar je mulalah dia nak kerabat kita...susah btoi..nak tunggu part senyum lagi susah...




Tapi memang sangat suka senyum..
bangun tido pun senyum jek..



Nur Syakira Husna...cepat berjalan & good girl selalu....:D mmmmuuuaaahhhhhhhhh









4 comments:

Tihara said...

ololo comelnye bby dah besar dah..seronok kan main dgn budak besar ni..akk dah tkde dah anak buah besar2 ni..seme dh besar2, tp manja2 lg..

shahdiana said...

tihara,
memang geram je ngan dia..penat kerja main ngan dia la...

fieda said...

olololo...brp bulan ni..?

shahdiana said...

fieda,
dia dah 10 bulan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...