HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

26 January 2010

///// satu cerita di pagi selasa /////

pagi yang indah ini....:D

on the way pegi keje tadi dengar hot topic tentang MESSAGING....tentang tersilap hantar message...pernah ke jadi macam tu..aku rasa sume orang pun for sure penah jadik camtuh..aku pun dulu2 penah jadi camtu jugak...apa-apa pun jangan sampai kantoi sudah korang..

inilah handset kesayangan aku...hubby yang belikan masa raya tahun 2007..kira-kira 2 tahun lebih dah aku guna..memang lah tak secanggih mana tapi as long as buleh tangkap gambar anak2 sudah memadai buat aku...

unfortunately..anset ini telah tiada..hilang and aku teramat terasa dengan kehilangan nya..yang paling aku sayang sentimental value nya tu..dan sebab utama kerana ia adalah pemberian yang tersayang...

apa yang korang selalu simpan dalan handset..aku selalu simpan message2  daripada hubby sebab hubby ku ini sangat lah susah untuk bermessage..jadi setiap kali dapat message dari dia aku rasa cukup berharga..

gambar2..anak2,hubby and family....daripada anak aku kecik2 lagi sampai sekarang....videoclips lagu yang aku suka...kira handset aku tu ibarat full package entertainment untuk aku....sebab tu rasa sangat berharga buat aku....namun siapa kita nak lawan ketentuan yang sudah tersurat...aku terpaksa jugak beli handset lain nanti..cuma aku tak nak tergesa2..pelan2 survey atas bantuan rakan2 opis and rakan2 blogger....

sampai jumpa lagi....:D

  

No comments: