HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

26 January 2010

# korean movie

korean movie......

korang mesti penah tengok cerita korean kan....cerita apa yang korang suka and tak suka...kat blog intanizani dia suka cerita boys over flower...aku tak tengok lagi ceritanya tapi adik aku tengok sampai 2 kali round cd cerita tu...
dari pagi bawak ke malam...

laupun begitu aku pun ada cerita peberet jugak...
cerita ini....MY gIrL......



inilah pelakon-pelakon nya..cetanya superb...aku memang suka..i like it....
kisah suka duka ranjau berduri percintaan....
pengorbanan dan kesetiaan.....
very loving..dah la lagu background nya pun aku suka jugak... :D

ada lagi cerita lain..nanti aku kongsi lagi..sekurangnya dapat tambah entry aku..dah la tengah blur2 tak tau nak story apa ni....hikhikhik...

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

letih nya hati & perasaan tgk boys over flower.. banyak sangat cabaran dan dugaan tp mmg citer tu berhantu...

Mygirl pun ok gak, cerita ringan...