Followers

01 March 2013

Hari Pertama Haikal ke Sekolah Agama Rakyat





Hari pertama Syakir Haikal ke Sekolah Agama Rakyat...yang kat sebelah tu anak yang mak saya mengasuh.. Dinie Azeem...dia tua setahun dari Haikal..jadi diorang pergi mengaji bersama-sama..at least Haikal adalah kawan juga..takdelah rasa janggal sangat...




Tak banyak sangat gambar sebab di hari pertama ni kelam kabut saya dibuatnya..nak hantar Haikal ke Sekolah Agama Rakyat & nak hantar Hasya ke tadika..nasib saya baik sebab Sekolah Agama Rakyat ni kat padang depan rumah saya je..so saya suruh diorang pergi berdua...saya hantar Hasya dulu..time rehat saya datang tengok dia beli makanan...nampak okay je...saya ni cepat sayu kalau cerita pasal anak-anak saya...hmm...saya kena handle semua sendiri untuk 3 hari sekolah memula tu sebab cik abang outstation...huhuuhhu...sebab tu caca marba hidup saya...tak cukup kaki tangan saya berkejar....tengahari pula sibuk nak siapkan Haikal ke sekolah..lari-lari kejap pergi tengok Hasya..ambil Hasya & ambil Haikal lagi..memang penat gila...sekarang ni Haikal ke sekolah naik van...tempat keje saya kan jauh..tak boleh nak hantar & ambil Haikal...semoga anak ibu akan jadi anak yang berjaya di dunia & akhirat kelak...amin... :D




10 comments:

mummy_ayu said...

encem ...belajar rajin2 yer sayang!!

tenku butang said...

blajo pandai@ tau! heee..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Tihara said...

kesian dengar story yana..ibu berkerja yang byk berkorban demi anak2 n famili, moga anak2 berjaya dunia akhirat..aamiin :)

eita said...

alahai....belajar rajin2 ye

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam kak..
huhu.. kalut jgk rutin harian akak...
insyallah.. akak bueh hanlde semua tu...

hih..tahniah haikal!

izan mama mia said...

rajin2 belajar tau..segak dia pakai seragam

Cinta Misteri said...

rajin2 belajar yea Haikal. insyaAllah, bakal ustaz moden berfikiran spt UAI or U.Don

9n0L4 said...

comei nye haikal. bagus hntr kat skolah agama ni. ;)

Shida Radzuan said...

alahai comelnya kak yana :)

fieda said...

study hard ok..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...