Followers

28 March 2013

ANONYMOUS



Sejak akhir-akhir ni banyak saya terima komen dari ANONYMOUS... sangat tak menyenangkan hati...sebelum ni tak pernah pulak ada...baru-baru ni je..nak buat macam mana ye...




Macam kata Kak Tihara ni...saya ni dah la lambat sikit bab-bab nak moderate ni..jadi bagaimanakah caranya..apapun tengkiu kak..sampai semua orang perasan ek..yang saya ni dok exited tengok komen banyak..rupanya dari ANONYMOUS ni..aduhai.... 

Mode - menyampah

7 comments:

eita said...

selalu jugak tengok orang bergaduh dengan cik anonymous ni...

Tihara said...

ita, yang tu anon ske cari pasal tu..ni anaon spam nak jual benda pelik2..

yana cuba:

pegi kat settings , pilih bahagian comments

patu cari Comments Moderation dan tandakan always...


shahdiana said...

eita
tak nak gaduh2..huhu..

shahdiana said...

tihara
tq kak..esok yana try...secara indirect entry ni mmg nak minta tunjuk ajar dari yang reti pun...hihihi

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..

huhu..cpt2 ubah setting.. mmg si anon ni suka menyebuk je..

Tihara said...

yana dapat tak link entry akak..akak dah joined :)

IntaNBerliaN said...

saya pun byk dpt komen dr anon ni... tp sy mmg dah guna moderation dr dulu lg... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...