Followers

13 March 2013

seksa sungguh rasanya

Seperti tajuk kat atas tu..macam tula saya punya siksa jiwa n raga menghadapi penyakit yg tak diundang ni...Saya mengalami muntah n cirit birit sejak hari ahad yg lepas...puncanya saya tak tahu...tapi yg pasti food poisoning..x boleh nk updated lebih..menyampah taip dalam hp ni...nanti saya updated..;-)

9 comments:

Shida Radzuan said...

kak yana mam ubat ye moga cepat sembuh :)

Shida Radzuan said...

kak nk tanya..kak dah x melawat ke sekolah kite tu? hehee..lg2 asrama dah byk perubahan..untung adik2 :)

Shida Radzuan said...

oh ya yg pasal renew domain tu..kan blog shida guna dot com (www.duniashida.com) so tiap tahun shida kena bayar untuk dot com tu.. :)

fieda said...

jaga kesihatan ye yana.

Tihara said...

pegi klinik tak..pegi tau..take care ey

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
huhu..xpe..sakit itu kafarah dosa..
rajin2 mkn ubat dan rehat :)

shahdiana said...

shida radzuan,
dah lama gila kak yana tak pegi sana..start tinggalkan rasanya..lagipun hidup dah semakin bz shida...tengok dari luar je..macam-macam perubahan dah ada..ingat tak dulu kita balik sekolah petang-petang hujan..basah kuyup...& masa kita lintas jalan balik tak ikut tangga...hahahaha...nakal sangat....

IntaNBerliaN said...

alahaiii siannya yana.. tp skrg mesti dh ok kan...

take care tau..

*ohya, camne dgn tiroid yana tu?

9n0L4 said...

seksa wooooo kalau kene cirit ni. lembik satu badan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...