Followers

01 August 2012

seronok diorang ni bermandi manda





Ini cerita mandi kolam...actually dah ada dah kolam besar ni tapi masa mengemas dah tersorok...tak ingat langsung saya letak kat mana..jenuh mencari last-last bila diorang bising nak mandi kolam jugak...saya pun belilah kolam baru ni...kolam Ben 10 lagi...




Inilah budak-budak yang sibuk nak mandi kolam ni...
si kecik tu pun bukan main jugak...




Tengoklah tu...langsung takde rasa cuak...






Syakira Husna








Sofiya Hasya yang paling agresif kalo jumpa air ni...
simbah sana sini...habis si adik tersedak air...




4 orang budak sedang mandi kolam...
3 anak dara & seorang teruna...hahahaha




Kebetulan anak sedara saya pun ada...Zara Alisya..
so..join sekali...mula -mula merajuk dengan abahnya...puas pujuk baru nak masuk kolam mandi sekali...



Syakira Husna yang begitu teruja sampai 
tak nak keluar dari kolam ni...

13 comments:

Tihara said...

cuaca panas ni mmg sedaplah budak2 berendam..krang maknya pun join sekali..heheh..tp hari ni coce mendung je kn :)

Saya Disini said...

amboi..suka la budak2 ni dpt main air

Nora Karim said...

mak aii.. ramainya mandi dalam tu... ni kolam besar pun dah jadi kecik sebab ramai sangat.. hehehe

Prettywrite said...

adui..rasa nak pi berendam jugak la..hehe

shahdiana said...

tihara,
dah banyak hari panas elok le mendung sikit...tak la panas sangat kan

shahdiana said...

saya disini,
budak-budak kalo nampak air manada yang tak suka

shahdiana said...

nora karim,
hehehe...janji deme dapat mandi kolam...hahaha

shahdiana said...

prettywrite,
berendam boleh tapi jangan lama-lama....hahahah

IntaNBerliaN said...

alisha pun sama.. seronok sgt kalu dpt main dlm kolam ni :-)

shahdiana said...

IntaNBerliaN,
budak-budak kan..rasa sayang pulak nak sekat sume yang sepatutnya diorang buat dalam usia diorang

Norzie hany said...

Budak2 mmg suka main air.Klik chup2.

Hanif said...

budak2 kalau nampak air..memang suka punya..hehehehe

9n0L4 said...

amboi main air ye. seksi plak tu. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...