Followers

03 March 2014

outstation ke Langkawi



Beberapa hari tak dapat updated due to 
outstation ke Negeri Helang...
hahaha..manakah itu...Langkawi....
tapi saya bukan pergi holiday ke korang...
saya pergi keje luar...
Hari Rabu lepas hingga Jumaat...
dekat Pulapol Langkawi...
Sangatla penat & terkejar-kejar masa 
namun it was a very good experience for me...
really a good moment...

Lain kali kita pergi holiday + shopping kalau ada rezeki ye...
memang ada niat pun..dah lama dah cuma masa masih tak mengizinkan lagi...
hari ni start keje of course la busy kann..
maklumlah lama tinggal pejabat...
but work is work....
dah makan malam ke semua..
saya dah makan mee hailam sedapp petang tadi sambil menonton jika Itu takdirku...

Till we meet again....

3 comments:

❤Kamsiah❤ said...

tak puas ke Langkawi tanpa menjelajah ke pulau2nya dan bershopping...

wantie said...

Tak puas shopping kat langkawi. Nak pergi lagiiiiiiiii

Puan Kutu said...

sy oun bulan 4 nti adakursus di langkawi,tp tak pergi sbb anak kecik kan..so opismate laki siok la pi langkawi..awk borong coklat byk2 tau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...