Followers

20 January 2014

/// monday blues kerr pagi ni ///





Happy monday morning semua....
macam mana pagi ni...
ada rasa tekanan monday blues tu tak...hihihih....
saya sangat-sangatlah terasa ye...
sebab tak tidur lagi dari malam tadi..
Syakira Husna tak berapa sihat...
tak berapa nak tidur lena..
kejap-kejap jaga so saya jadi tak boleh nak tidur..
risau dia muntah...
main-main handphone ...
golek sana sini last-last saya bangun pukul 5 pagi...
seterika baju bagai..siap-siap Haikal & Hasya...
hantar diorang and datang kerja..
bawa kereta pun dah rasa macam mengantuk gila..
nak terlelap-lelap je...
saya tak boleh nak cuti harini sebab pagi ni saya ambil minit mesyuarat...huhuhuh...
tak makan lagi...tunggu partner..
turun makan kat kantin & masuk meeting....
so korang takmo blues sangat pagi ni ye...
alah 4 hari je lagi nak kerja...hahahahaha...

MODE - motivate diri sendiri jugak yang tengah blues...


2 comments:

Fiza Rahman said...

Klo anak tak sihat mcm tu lah. Kita pon x cukup tido. Smoga husna cpt sembuh.

izan mama mia said...

Assalamualaikum
mg malam ni dpt tido lena n mg anak cpt sihat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...