HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

04 July 2014

# blog # blogger

Minum Ephyra Di Bulan Ramadhan Ini




* gambar ihsan gugel *



Semalam saya dah pun terima 
Trial Pack ephyra saya yang dibeli daripada 
TQ ina..malam tadi lepas berbuka nak minum 
tapi dah pack sangat perut saya ni...
so masa bangun sahur tadi saya minum jugak
 di minit-minit terakhir 
sebelum orang nak azan tu...
saya share jugak dengan adik saya, emak & abah...
manalah tahu berkat bulan puasa ni 
badan bertambah segar & kurang penat kan...
senanglah nak beramal ibadat..
kulit pun lebih glowing mowing..
hahaha...Inshaa Allah ada perubahan ketara 
nanti saya updated di sini..
buat testimoni & rujukan di masa akan datang... :D

2 comments:

Unknown said...

selamat malam terjah blog adik yang indah ni ya..

Unknown said...

Assalamualaikum.. lama tak singgah cni... wah dh ber ephyra dah... makin comel laa