Followers

02 July 2014

COLOURFUL POPCORN COLOURFUL






Rasa teruja untuk makan 
popcorn colourful ni tak...
masa pergi pasar malam labu 
haritu ada ternampak popcorn ni...
murah je pun..seringgit satu...
yeke sringgit..
entah tak ingat pulak tapi samada 
seringgit @ dua ringgit je...
ingatkan syakira nak yang kaler-kaler ni..
saya pun belilah..
budak-budak kan mesti tak tahan 
tengok benda yang colourful ni..
nak-nak pulak popcorn...




tapi anak dara ni rupanya nak yang 
original kaler jugak..
warna asli... 
kuning keemasan ...
saya rasa anak-anak saya ni bila 
dah terbiasa dengan satu benda 
diorang susah nak tukar yang lain..
contohnya biasa kami kalo masak ketam..
masak lemak je..
dua hari lepas ada nampak 
sup ketam kat bazar ramadhan 
saya pun belilah nak bagi makan...
semua tak nak makan 
kecuali haikal sorang...hahaha..
nampak sangat habit yang 
tak boleh di ubah dah...


** ambil jela gambar dengan 
popcorn kuning awak tu ye Cik Syakira Husna **

5 comments:

permatabiru said...

tgk popcorn dah terasa kesedapannya..hehe..bru beli popcorn juga..^_^

fieda said...

sama sgt mcm ank kfieda yana..kalau yg tu..yg tu je la..takde dh nk yg lain..

eita said...

kite suka yang kaler kaler...
sedap ..

Tihara said...

comelnya dia, senyum jer dapat popcorn yea :)

Rexylla said...

popcorn colourful perisa apa agak-agak ye?


jemput singgah ke blogshop kami.
blouse dan maxi dress yang cantik dan murah.
turut menjual perfume tester original.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...