HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

26 December 2013

# diana # ephyra

Saya dah try Ephyra

Mesti ramai antara korang pernah dengar tentang produk Ephyra kan..betul tak spelling saya... Sebenarnya nak bagitahu yang saya tengah mencuba produk Ephyra ni..saya beli daripada Zarina IntanBerlian... saya try yang pek percubaan dulu..itupun sebab Ina berjaya mempengaruhi saya dengan testimoninya...adalah daam 8 hari dah saya try...ada perbezaan tak??? haruslah ada cuma sikit n banyak la..tapi saya tak nak story dulu..saya cerita next time okay... Nak bgitau ni saya beli dengan harga kasih sayang daripada Ina tau...hihi..Ina lepas ni yana nak order lagi ye..



p/s - saya dah boh link blog ina dekat entry ini....

2 comments:

IntaNBerliaN said...

ok.. nanti kalau nak order.. roger la yer :-)

shahdiana said...

haruslah ina..pek terakhir yn dah habis mlm ni...Inshaa Allah minggu depan yn order ye..tunggu bonus...terpaksa skip beberapa hari...huhuhu...