HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

14 November 2011

# konvokesyen haikal

tadika pun ada konvokesyen ke



cerita weekend lepas tapi baru 
ada masa nak storykan disebabkan 
wabak yang melanda aku & family....
sehari sebelum hari raya haji...
ada majlis Konvokesyen Tadika Intelek 
( tadika Haikal la tu)
muka Syakir Haikal di pagi hari...





Peace to all...
sempat bergambar sebelum 
kereta bergerak...






gambar segan bagan bila dah 
sampai dekat tempat konvo :d 
( Dewan Besar Institut Latihan 
Perindustrian Jelapang)





siap ada budak-budak kadet polis tolong 
jaga parking & dekat dalam dewan




bangunan ILP




adik aku @ Zila pun join aku 
untuk majlis Konvo ni..
sampai je sandal dia putus.
tu tengah call adik aku yang 
sorang lagi minta back up...:D




Dewan Sri Keledang





Di dalam dewan..
gambar tak clear sangat 
sebab terlalu jauh & 
stage terlalu tinggi @ aku yang tak pandai ambik gambar...hahahah








budak paling nakal ni datang 
kemudian dengan abah...








awal-awal lagi dah mengamuk nak 
belon Upin & Ipin ni...






Gediks...




anak sedara aku @ Zara Alisya pun join jugak...




adik aku @ zurie & wifey & 
si kecil Zara Alisya





ambik cenderahati untuk tadika junior - 
5 tahun siap senteng sebelah seluar...





nyanyi lagu Tanya Sama Pokok.....






tahun depan baru haikal akan pakai jubah 
sebab dah 6 tahun..
jadi senior..
tahun ni tengok dulu macam mana 
senior ambik sijil ye...





posing terakhir jejaka malaya 
sebelum balik...





gadis melayu terakhir..



No comments: