Followers

11 November 2011

aku kena sengat tebuan

Nak tahu tak korang..tadi pergi pos office..

dah settle semua kerja aku pun singgah la 
beli air kelapa lemon yang sedap....
dan bergegas balik ke pejabat..
sampai je pejabat terasa ada something dalam baju..
aku pun mula cuak...rupa-rupanya TEBUAN...
aduh..kena sengat aku...
ngap...ngap...rasanya..
tak guna btoi tebuan ni..
janganlah sengat aku..
bukan aku kenal pun dia....
nasib ada member-member yang tolong buangkan...
dan sapu minyak kapak...
huhuhu....
petang yang malang..kesian aku....:(





3 comments:

Tihara said...

la cian nye yana..tebuan sesat mai mana la tu

Shuhaida Subri said...

orang kata kalau kena sengat tebuan tu nak temu jodoh. kalau dah kawin nak kawin lagi 1 la kot.. heheheh... just kidding!

daydeck86 said...

Adoi sakitnya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...