Followers

16 November 2014

Anak-anak vs patung kertas



Pernah tak korang main permainan ni masa kecik-kecik dulu..
Ini antara permainan favourite saya jgk ni...
Kumpul barbie doll kertas ni banyak-banyak...
So..td masa pergi kedai...kebetulan ada patung kertas ni dan saya pun exited nak belikan utk anak dara 2 orang ni....
Turn out to be..diorang tak reti nak main rupanya...patung kertas yang sangkut baju di bahu ni...
Syakira masam je muka...siap suruh boh plaster lagi bagi lekat baju...siap cakap baju dia kertas je pun...
Memang la..dah nama patung kertas sayang oii....yang sofiya pulak tanya macam mana nak main ni....
Aduhai anak-anakku..zaman korang ni dah terlalu modern...zaman ibu dulu ini dah cukup seronok nak main...hihihi...
Syakira tak mau main...tak seronok katanya...hahahaha....





1 comment:

eita said...

masa sekoloh rendah dulu selalu perabis kan duit beli anak patung kertas ni..rela x makan..hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...