Followers

03 June 2013

tolong semak penyertaan



Salam satu malaysia... macam nak baca berita pulak kan.. hahah... nak bagitau korang please check nama korang yang ada tersenarai untuk Pemenang Husna 2nd Bezday Giveaway ye...  sebab saya nak pos hadiah untuk mereka yang dah bagi nama & alamat... tapi ada beberapa kerat je... rasa tak adil untuk yang dah bagi nama ni kalo saya asyik tunggu & pos lambat hadiah diorang kan... so... please cooperate.... TQ... :D

2 comments:

Tihara said...

meke dah tahu ke meke menang yana?sabo je la kan

eita said...

sabor je lah kan kak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...