HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

04 May 2013

# family # GA

DENGAN RASMINYA



Salam & sejahtera kepada semua...Sorry for being too late...Entry ini bertujuan untuk mengesahkan dengan rasminya Husna 2nd Bezday Giveaway ditutup...

Sepatutnya pada 30 April yang lepas dah ditutup tetapi biasalah reason yang sama saya sibuk...saya terlibat sebagai petugas pilihanraya so selama 2 minggu ni officeku telah menjadi rumahku....balik pun dah tengah malam...esok nak carry on lagi...

Sehingga esoklah last saya akan mengundi & untuk kira undi yang telah lepas..oh ya saya bertugas menjaga undi awal..undi awal ni khas untuk Anggota polis & Tentera & pasangan mereka...

Tak janji nak buat semua entry tetapi yang ini bertujuan untuk merasmikan ending Husna 2nd Bezday Giveaway dulu...Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi support blog saya yang biasa-biasa je ni.... 

Saya akan segerakan apa yang patut... :D

5 comments:

eita said...

patut lah senyap je akak...
rupanyer sibuk dengan pilihanraya...

shahdiana said...

eita
tula sebab...tak boleh nak kejar dah masa..laju sangat ....heheheh

Shida Radzuan said...

sama2 kak hehe..support kak sebab kenaii kakak hehee :D

shahdiana said...

shida radzuan
:D..sebab kenai..kena lebih support laa....

9n0L4 said...

ooo jage undi pos ye. jaa pun undi pos. hehehe.