Followers

10 February 2010

///// KeaDaAn YanG MeNyIksaKan JiwA /////

pernah tak korang hadapi semua ini....

tahap keletihan yang melampau..yang menyebabkan rasa sentiasa nak mengeluh and bebanan kerja yang tidak surut-surut sebaliknya semakin bertambah...

sendi-sendi semua dah lenguh and mintak rehat tetapi terpaksa jugak gigih dalam melakukan kerja-kerja yang macam tiada berkesudahan ini...

ditambah lagi konflik yang tak pernah nak settle dan tak tahu dimana silapnya.....

perasaan yang gundah gulana dan hati yang sentiasa rasa macam tak sedap....rasa tak selesa..rasa tak riang and tak gembira.....

inilah yang aku rasakan sekaranng.....:(

4 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

penah-penah..penah rase macam tu..tau ape yang saye buat? mandi lelame..pastu makan bebanyak..
pastu..pastu..pastu..jerit dalam air..
hehehe

NICK IRFAN said...

huh! sian btol akak sy dgr pun dh letih... ape2 pun bersabar la kak dn sy doakan semoga semuanya kembali pulih.... amin...

@juera said...

skrg tgh merasa...huhu..hidup ni mcm roda..kjp2 kt atas..kjp2 kt bwh..normal la tu..trime la hakikat kehidupan ini..

Azlan Rahim said...

biase la tue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...