HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

27 October 2009

# member pejabat

POSING MAUT!!!!




Siapakah gadis ini???
uniform tu kenal tak???ada macam uniform Watsons je tu..
haaaaaa, mengulat la ni ek???bagitau bos dia...





Inilah kawan saya di pejabat.duduk kat depan saya..dia ni kerani rekod..
Soalan cepumas....siapakah namanya???
inila CIK NORHAFIZAH...panggil saja FiZa...
ini gambar raya tahun ni..
untuk pengetahuan semua sekian alam................................
Fiza masih single okay....





                           ini posing maut kat Cameron highlands...




hehehe...ada nampak kelainan tak??aku rasa dalam gambar ni fza nampak chubby sket..
btoi tak??


nanti2 aku akan ceta banyak lagi pasal member sorang ni sebab aku dah rajin ke cc untuk updated and upload...sian aku terpaksa bersusah payah ke cc demi blog tersayang...


NOTE: apepun aku tetap gumbira....

2 comments:

initrahartini said...

promote la aku jugak..hehe

9n0L4 said...

hehehe. skrg dh ade broadband kot? :)