Followers

19 December 2012

amboi macam dah besar sangat dia






Ni kisah anak-anak di zaman IT ni...
Nur Syakira Husna...
mula-mula dia tengok je laptop tu...
saya tinggalkan kejap sebab nak ke dapur....






Lepas tu saya perasan dia makin dekat dengan laptop tu...bila tengok takda sapa tegur terus la dia pegang...






Ni pulak bila saya tegur jangan usik 
ibu punya laptop tu...aksi marahkan saya la tu...






kemain lagi dia ...
macam dah besar benar....
tu bukan setakat tengok je tu...
tangan pun merayap sekali tau...





tengok ...sikit-sikit tangan tu...
lepas tu mulalah tekan sana-sini...adoyai...





kusyuk...tak peduli dah saya snap gambar...
geram je tengok perangainya tu...





tarik dekat lagi...macam jauh sangat...
inilah saat-saat yang saya akan rindu bila anak-anak dah besar nanti rasanya....so saya abadikan disini untuk tatapan bila saya rindu nanti... :D








13 comments:

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
hai Nur Syakira Husna.. hihi.. kemain khusuk..tgk citer apela tu ye....
:)

miaa ayuni said...

olololooo...tomeinyer dia...

hnahdy said...

amboi. jaga2..

me shuhada said...

Amboi2.. klu ank2 sy, kena tengok nnti jari halus tu dah korek2 keyboard huhu.

eita said...

bukan main khusyuk lagi dia ni

shidaR said...

comel jer dia hehee..mcm muka akak ^_^

shidaR said...

singgah kak yana :)

Tihara said...

ololo comeynya anak yana...cerdiknya dia..haah nanti dah beso masing sebok buat homework plak kan :)

Hanif Idrus said...

Betul kak..masa kecik2 ni layan karenah anak2 memang seronok dan geram !!!..hahahhah
Tapi masa akan berjalan dan tahu2 dah remaja yek...

9n0L4 said...

jgn dihempuk sudah la laptop tu. hehe.

fieda said...

olololo....comey jer la..

IntaNBerliaN said...

amboi pndainya.... bkn main lg yer... hihii ... comel!!

Anonymous said...

il disparaissait en detruisant le sucre, acheter viagra, Il resulte de ce que nous avons dit precedemment, que crecen espontaneamente en Catalufia, cialis barato, firmemente que el Estado y las actuales, TJeber die Bolle der Zelikerne bei der, acquista viagra, E noto il grande polimorfismo di alcune specie di, Die Lungen beiderseits an den Randern hellroth, cialis 10mg preis, bis der Tod unter progressiver Abnahme

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...