HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

03 February 2012

# MY 1ST GA

PEMBERITAHUAN KEPADA ORANG KAMPUNG!!!!!!!

Salam petang jumaat kepada semua....Ini adalah entry Khas bersempena SYAKIRSOFIYASYAKIRA 1ST GIVEAWAY....Aku tahu mesti ada antara korang yang menang ingat aku ni buat GA tak nak kasi hadiah ke @ sebenarnya aku ni tipu je ke pasal hadiah tu...hehe...sebenarnya hadiah semua ada & janji tidak pernah aku mungkiri cumanya semua hadiah dah tertinggal dekat Sitiawan..Kononnya aku nak pos dari sana...lepas tu bergegas balik ke sini terus lupa.....Dah tu balik je Ipoh dah bz dengan kerja yang teramat sangat...siap kena outing selalu....So...dengan kesibukkan yang tahap cipan itu aku rasa macam tak larat nak berkejar ke Sitiawan & balik Ipoh semula....Mujurlah minggu lepas My Hubby ada menghantanya & semua hadiah akan dipos secepat yang mungkin....Sorry sangat di atas Kelewatan yang tidak dijangka ini...Hadiah untuk Giveaway Sticker Kereta Aku pun sudah tersedia...aku akan sedaya upaya untuk upload secepat mungkin...Harap korang tak marah....nanti cepat tue...:D  Tunggu ye korang....

8 comments:

Tie HT said...

alamak akak dah terlupa dah yana..maybe org lain pun terlupa kot..tp akak faham yana mesti bz kan..akk tk taw lak yana n hubby long distance...kuat semangat yana..dgn anak2 lg..takes ur time k :)

Qienah said...

xpe 2,semua de mslh n halangan kan..qienah lagi le, dah pos tapi de sorang 2ckp tak dapat lagi..tp xpe le,nnt ganti yg lain..kita yg bt aktiviti kan..huhu..pepn, gud luck..jgn mdh putus asa..:)

fieda said...

tak per yana.. dorang boleh sabornya...

huhuhu..kalau tak aritu kak fieda pun salah seorg dari pemenangnya tp tu la lmbt bukak blog...

selamat bercuti..

shahdiana said...

tihara,
pasal long distance la yang kelam kabut tu..hehe

shahdiana said...

qienah,
tulah asalkan kita tunaikan janji lagipun benda ni hepi-hepi kan..kita pun hepi bila dapat buat orang hepi...:D

shahdiana said...

fieda,
takpe nanti kak fieda join next time tau...

shahdiana said...

fieda,
takpe nanti kak fieda join next time tau...

9n0L4 said...

better late than never!