HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

20 February 2012

# hadiah GA

korang dah terima ke belum hadiah tu....



Hadiah-hadiah untuk Giveaway Sticker Kereta Aku telah pun dipos minggu lepas...tapi sebab bizi yang amat aku tak sempat pun nak updated entry...so....menjelang hari ini @ esok rasanya semua hadiah tu akan diterima oleh tuan punya badan....Pada sesiapa yang tak terima sampai hujung minggu ni silalah menghubungi aku..manalah tahu tersadai kat tengah jalan pulak hadiah tu..heheheh.....



Pos Box dekat dengan Office aku.....nak pergi pejabat pos besar tak cukup masa nanti delay lagi pulak hadiah tu so..aku pos kan dekat sini sajork....TQ again pada yang sudi jengah blog aku & menyapa aku..... :D



11 comments:

Tie HT said...

alhamdulillah da sampai tapi tk sempat nk wat enrty..thanks a lot yana, cute2 sgt :)

shahdiana said...

tihara,
alhamdulilah...tula yana pun bizi tak sempat buat entry..risau jugak...

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

zai dah terima tq

fieda said...

seronok la dorang dapat hadiah...

QasehnyaRania said...

Ciksu dh dpt semalam...thanks yer...;)

shahdiana said...

ZaiKuLiM,
Alhamdulilah dah sampai...

shahdiana said...

fieda,
aikss....macam jeles je tu..yana baca blog kak fieda lagi jeles...kak fieda dapat hadiah sokmo

shahdiana said...

QasehnyaRania,
sama-sama....hope awak suka ek....

9n0L4 said...

bestnyeeee. buat la lgi GA. ;)

shahdiana said...

9n0L4,
nanti-nanti..kena kumpul hadiah dulu...

9n0L4 said...

hee. i'm waiting. huhu.