HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

11 February 2014

# blog # blog walking

Nak Hapdet Blog tapi Mood ke Laut


Mood nak menghapdet ke laut balik...
Sebabnya????...
lepas saya ubah background..
iklan nuffnang saya hilang...
Tinggal yang dekat sidebar je...sedih kot....
Tolong kepada sapa-sapa yang tau...
nanti saya belanja...hehehe...
maklumlah cetek pengetahuan dalam bidang ni....
Dahla iklan baru tak ada ponn...jenuh tunggu...
Ada yang kata hantar Ticket dekat Nuffnang...
2x kot saya hantar tak berkesan 
untuk mendapatkan iklan baru....
Pendapatan yang ada sangat sedey okay...
Tapi saya tetap bersyukur...
syukur tu penting..
untuk motivate diri supaya tak tamak...
Once again please sapa-sapa ynag boleh tolong saya dapatkan balik iklan saya....

5 comments:

QasehnyaRania said...

mmm, sy pon dh lama x buat sendiri. sejak minta tlg org lain editkan blog pakej skali dia masukkan..

alang alang edit terus la.. hihi
cer contact ecadwinky. com
ada dua pakej. biasa n seo.just pilih nk yg mana.. bayran pon ok.

cuba tya k... tak payah pening pening.. edit terus skali pasang nuffnang. inshaa Allah settle masalah nnti

shahdiana said...

QasehnyaRania,
tima kasih untuk recommendation tu...nak p contact dia la ni...huhuhu...

IntaNBerliaN said...

saya xreti la plak pasal ni.. sy pun sama mcm ciksu, semua suh eca.. hahahha..

kalau yana nak tahu, hanya ni hanya reti tulis entry je.. bab2 edit blog ni hampehhh.. hihi

shahdiana said...

IntaNBerliaN,
yana sikit-sikit sangat tu boleh la ina..tapi kalau masuk bab coding memang failed la...hahahah

eita said...

kita bab ni pun failed....

sebab tak pandai lah still pakai background yang sama..hehehhe