HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

19 October 2011

# komen aku

WoRdLeSs weDnEsDay


Pagi ni ramai yang updated blog menggunakan perkatan 
Wordless Wednesday...
kenapa hari rabu ni jadi hari yang sangat 
Wordless untuk semua orang ek...
Cik IntanIzani pun sehingga tak terkata pada hari rabu ini...

begitu juga CikEpal & juga blog CikSyan...hehehe,,,
tak lupa jugak blog Mrs.Kown & blog Lemak Cili Padi
( jangan marah aaaa....korang semua )

Oleh sebab itu aku pun nak guna tajuk yang sama...
heheh..boleh tak??? aku guna jugak....

Tapi hari rabu ni buleh kata cam peberet day aku pasal dia dok Tengah-tengah..dah lepas setengah minggu..
and nak tempuh setengah minggu lagi...
Makna kata tak la lama sangat dah nak weekend pulak...:D 
cuti 2 hari...sebelum masuk Isnin balik...
sukanya aku....

pape pun aku sokong korang semua...



3 comments:

Cik Azz said...

Blog Lemak Cili Padi dah takde dah... Dah tukar nama lain dah.. ehehh...

Apa2pun, tenkiu bagi backlink... :)

Tie HT said...

hari yang bisu gitu..

shahdiana said...

cik azz
yeke..tak perasan pulakss...

tihara
buleh jadi word of the day...